„Salesforce“ yra pasaulinė CRM lyderė, pasaulyje lyderiaujanti ryšių su klientais palaikymo platforma, kuria pasitiki daugiau nei 150 tūkstančių įmonių. Įmonės operacinė sistema leidžia skirtingiems padaliniams sklandžiai dalintis informacija, sėkmingiau aptarnauti klientus, didinti produktyvumą, o svarbiausia – efektyviau išnaudoti sukauptus duomenis. Tam ji naudoja ir „Einstein GPT“ – pirmąją pasaulyje generuojančią „AI CRM“ technologiją, kuri teikia dirbtinio intelekto (DI) sukurtą turinį pardavimo, paslaugų, rinkodaros, prekybos srityse.

Kuriamas suasmenintas turinys

„Salesforce AI“ technologija šiuo metu teikia daugiau nei 200 milijardų dirbtinio intelekto prognozių per dieną. O derinant patentuotus „Einstein AI“ modelius su „ChatGPT“ ar kitais tokių gabaritų modeliais, klientai gali suaktyvinti galingą, laiką taupantį automatizavimą ir sukurti suasmenintą, dirbtinio intelekto sukurtą turinį.

„Einstein GPT“ į „Salesforce“ patentuotus dirbtinio intelekto modelius įtraukė generatyvinę dirbtinio intelekto technologiją, kuri perima iš patrnerių realaus laiko duomenis iš „Salesforce Data Cloud“ ir juos apjungia.

Naudodami „Einstein GPT“, klientai gali prijungti tuos duomenis prie pažangių „OpenAI“ modelių arba pasirinkti savo išorinį modelį ir naudotis tiesiogiai savo „Salesforce CRM“, kad generuotų turinį, kuris nuolat prisitaiko prie besikeičiančios klientų informacijos ir poreikių realiu laiku.

Pavyzdžiui, jis gali generuoti suasmenintus el. laiškus, skirtus pardavėjams siųsti klientams, konkrečius atsakymus klientų aptarnavimo specialistams, kad greičiau atsakytų į klientų klausimus ar tikslinį turinį rinkodaros specialistams.

„Einstein GPT“ naudojant pardavimuose galima automatiškai generuoti pardavimo užduotis, planuoti susitikimus, padėti jiems pasiruošti. Jis gali kurti straipsnius, suasmenintą turinį reklamai, gali pateikti klientų duomenų santraukas, juos analizuoti ir t.t.

„Salesforce“ sujungia „OpenAI“ įmonės lygio „ChatGPT“ technologiją su „Salesforce“ privačiais dirbtinio intelekto modeliais, kad pateiktų atitinkamą ir patikimą DI sukurtą turinį.

Pavyzdys, kaip DI panaudojimas rinkodaroje

„Įsivaizduokime, kad aš dirbu įmonėje, kuri pardavinėja lauko aprangą, pavyzdžiui, batus, kuprines ir striukes. Mano šiandienos užduotis yra sukurti parduotuvės atidarymą. Mūsų tinklapyje man reikia sukurti nukreipimo puslapį, skirtą būsimam renginiui, – pavyzdį pateikė M. Klajn –, Taigi, ką aš darau, tai galiu paprašyti Einšteino padėti man tai padaryti. Galiu paprašyti, kad jis sukurtų man nukreipimo į renginį puslapį. Jis man jį sukuria, tuomet paprašau pridėti kompanijos žinutę apie tai. Kadangi dirbtinis intelektas žino apie įmonę, jis pats parašo šį pranešimą.

Dirbtinis intelektas

Kuomet gaunu parašytą pranešimą, man, tarkime, jis nelabai patinka, nes noriu šiek tiek trumpesnio. Paprašau jo sutrumpinti. Patrumpinus, pokalbio su kompiuteriu metu prašau jį įkelti į puslapį. Tuomet man reikia sugeneruoti firminį blanką ir keleto vaizdų. Paminiu jam, kad renginio dalis yra susitikimas su JAV olimpine slidinėjimo komanda. Taigi, dabar galiu paprašyti „ChatGPT“ sugeneruoti vaizdą. Jis sugalvoja kalnus, remdamasis žiniomis, pagal kurias turi kontekstinį supratimą. Paprašau – gaunu. Bet man nelabai patinka, kad tai ne žiema, nes mes kalbame apie slidinėjimą, taigi, pasakau jam, kad padarytų žiemos foną. Baigiame šią užduotį, liko registracijos forma. Gavus ją, viskas, ką turiu padaryti, tai paskelbti ir nusiųsti savo komandai. Tai sutaupo daug laiko, nes turėtumėte ištirti daugybę dalykų, rašyti, kurti, piešti grafikus ir panašiai“.

Duomenis apdoroja greičiau nei žmogus

Pasak M. Klajn, apjungiant Einšteiną su „ChatGPT“ galima ne tik palengvinti, bet patobulinti darbus ir kitose srityse, tai yra pardavimo, klientų aptarnavimo, duomenų analizavimo. Jie apdoros duomenis greičiau nei žmogus, nes gali juos greičiau perskaityti. Kartu galime bendradarbiauti ir su „Slack“, kurį neseniai įsigijo „Salesforce“ ir jis integruojamas į „Salesforce“.

„ChatGPT for Slack“ programėlėje pateikiamos naujos dirbtinio intelekto pagrindu sukurtos pokalbių santraukos, tyrimo įrankiai, leidžiantys sužinoti bet kokią temą, pagalbą rašant, kad būtų galima greitai parengti pranešimus.

„Tableau“, kurį taip pat įsigijo „Salesforce“, gali sukurti norimos informacijos interaktyvią santrauką su diagramomis, remiantis tikrais duomenimis. Dirbtinis intelektas gali pasiūlyti užduoti daugiau klausimų vienoje ar kitoje mums aktualioje temoje, pavyzdžiui, apie klientus, kad galima būtų dar geriau susidaryti vaizdą apie jų lūkesčius.